Assalamualaikum dan salam sejahtera..

selamat datang ke blog saya.. diharapkan beroleh manfaat sedikit sebanyak daripada laman blog ini.. jangan lupa tinggalkan komen korang.. hehehe.. tq.. komen yang baik2 .. :)

Digital Clock and Date

Sunday, April 24, 2011

AkSI sUkan Ku BeRmUla..


seudah sekian lama sejak dibangku sekolah lagi aku bercita2 untuk menjadi pemain badminton yang sempurna.. tetapi apakan daya setelah aku masuk je universiti latihan dan permainanku semakin berkurang dsebabkan kesibukan belajar tambahan lagi dewan badminton kepunyaan unvrsitiku amatlah jauh dari kolej kediamanku...

minit berganti minit, jam kuno berganti jam rolex, hari berganti hari dan bulan berganti bulan... kini berada pada tahun akhir pengajian....

satu hari kawanku menyapa.... " ayie!! jom main badminton nak x?" ajak kawanku yg tercungap2 sambil memegang beg brand yonex untuk ke dewan bdminton...
aku terpaku sekejap lantaran minat mula membuak2 utk memegang raket..
sudah lama aku tidak memegang raket...
aku menjawab " boleh jugak. aku pun lama dah xpegang raket ni.."... aku terus bangun dan mencapai pakaian sukan ku dan kasut sukan lamaku...

bersambung... (penat la hri ni.. huhu panas lagi.. len kali aku citer balik.. harap korang sudi2 la jenguk blog aku yep... :))

Friday, July 16, 2010

salam pembuka bicara..

assalamualaikum kepada semua yang mengunjungi blog saya yang xseberapa ini.. Alhamdulillah saya dapat menyiapkan blog saya sendiri yang bertajuk tentang diriku.com.my..
harap korang semua dapat sedikit sebanyak faedah daripada blog saya.. jika ade teguran dari pihak anda akan kekuranagan blog saya, saya amat alu-alukan akan teguran-teguran yang memberangsangkan itu untuk memperbetulkan yang mana kurang dalam blog ini.. sekian.. :)